Home  >  Reviews
4.7 5 6803

Reviews

4.7 out of 5


Glarry GIB Active 6-String Bass Guitar with Upgraded Electronics Black White
By A***z
February 17, 2024
Buenas tardes! Este artículo llegó a mi currier BM cargo en Miami sin código de cliente. Tuve que reclamar mi pedido. Por favor, espero que esto no vuelva a suceder porque lo que pierdo es tiempo. Tengan en cuenta esto, porque hace perder tiempo. Pensé que ya tendría este artículo hoy, y será la semana que viene
Service Team:

We apologize for any inconvenience caused and thank you for supporting the Glarry. Our team is currently reviewing the status of your order and will respond to you within 24 hours. Please keep an eye on your email inbox for our update. Glarry

Glarry GV100 Solid Wood Violin 1/8 1/2 1/4 3/4 4/4
By c***n
January 08, 2024
The tube is holding back and no response to my email and calls I m disputing the charge now
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. Glarry

Glarry GV100 Solid Wood Violin 1/8 1/2 1/4 3/4 4/4
By R***s
January 06, 2024
Not Happy with purchase, I bought it as a Christmas gift but when I put it together an played it the string came apart, i will need a refund
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you soon. Glarry

Glarry GV102 Acoustic EQ Electric Solid Wood Violin 4/4 Black Matte
By M***s
December 28, 2023
Recorded my package almost 2 months ago, give it take. The items I was so destroyed we were surprised it even made it there. Violin was immediately wrapped for Christmas- where it waited for its new owner. Grandson opened it than realized one half was crushed and damaged. It shipped to Wyoming. I'm located in California; grandson asked me if he could change the color from black to white. I said I don't see why not, I'll ask but they may want it sent back. I've been trying to talk to somebody fo ...
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you soon.

Glarry GC101 4/4 Full-Size Acoustic Cello Matte Nature Golden Retrovert Black White
By T***i
December 25, 2023
Poor quality Returning to Glarry
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll reply you soon.Glarry

Glarry 170 Type Electric Guitar w/ 20W Amplifier Sunset White Black
By J***n
December 21, 2023
This guitar has some issues. The tone knob just spins, so I had to tighten it up. No big deal. There are a couple of small dings in the finish on the body. The amp started smoking as soon as I turned it on. I had to throw that away, so now I am out an amp and have a guitar that has small dings in the body. Part of the neck is smooth and part of it is rough. The cable doesn't want to come out of the input jack no matter how hard I pull on it. Some of the fret ends are a little sharp, but not too ...
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you soon. Glarry

Glarry 36inch Burning Fire Style Electric Guitar w/ 20W Amplifier Red Black Sunset
By D***d
December 20, 2023
Ordered a guitar combo but I received two amplifiers… I would really like this to be solved, I paid the full amount for everything so if I have to pay again that would be very unfortunate.
Service Team:

We apologize for any inconvenience caused and thank you for supporting the Glarry. Our team is currently reviewing the status of your order and will respond to you within 24 hours. Please keep an eye on your email inbox for our update. Glarry

December 24, 2023
Edit: 5 starts, I've received two guitar combos due to my own error, The guitar is nice and the amp is great
Glarry 170 Type Electric Guitar w/ 20W Amplifier Sunset White Black
By B***y
December 15, 2023
Guitar was horrible
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you soon. Glarry

Glarry 170 Type Electric Guitar w/ 20W Amplifier Sunset White Black
By R***e
December 10, 2023
This middle pickup isn't working kinda pissed off and want my money back
Service Team:

We apologize for any inconvenience caused! Thank you for your support of the Glarry brand. We have forwarded your issue to our Research and Development Department and Quality Control Department, and we will strengthen our control over product quality and continuously improve our quality. Glarry

Glarry GV103 4/4 Spruce Panel Violin Black White Matte
By S***s
December 07, 2023
I purchased this violin as a Christmas gift for my dad and it was delivered with a hole in the side. See the photo. I contacted Glarry with the attached photo and asked for a replacement with free shipping. They offered a $20 refund. I again asked for a replacement with free shipping. I have not heard back yet. I'll supplement if and when I do.
December 07, 2023
I had an initial problem with a damaged violin Christmas gift and gave a one star review, but Glarry has promised to send a replacement without shipping the damaged one back (hopefully in time for Christmas). I appreciate this service.
Glarry GDP-104 88-Key Home Fully Weighted Hammer-action Keybed Digital Piano Black White
By f***o
November 23, 2023
Dont waste your money and time buying this Digital Piano after practicing with it for 3 months the a lot of the keys stopped working, the sound is pretty bad and when you ask the company for a replacement or to fix the problem they cant do nothing about it. Im very sad that now that i have to save money for another digital piano and also had to stop my practice routine :/
Service Team:

We apologize for any inconvenience caused! Thank you for your support of the Glarry brand. We have forwarded your issue to our Research and Development Department and Quality Control Department, and we will strengthen our control over product quality and continuously improve our quality. We'll contact you soon.

November 26, 2023
i got the refund of the product
Glarry Burning Fire 36inch Left Handed Electric Guitar Black
By R***n
October 10, 2023
Guitar was way to small plus the whammy bar wouldn't even fit in the guitar I need to return this product asap
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll Contact you ASAP. Glarry.

October 15, 2023
They went above and beyond to help me with this item one thing for sure glarrys customer service is number one thanks Lynn
Glarry Student E Flat Alto SAX Saxophone Gold Black
By R***e
October 05, 2023
AS SHOWN IN THE ATTACHED PICTURE ONE OF THE KEYS OF THE SAXOPHONE IS MALFUNCTIONING.
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. Glarry

Glarry GP Fretless Electric Bass Guitar 4 String Burlywood Sunset
By E***o
September 29, 2023
Fretless board missing dot on "fret" no. 3
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you soon.

Glarry GV101 Matte Violin 1/2 3/4 4/4
By R***n
September 13, 2023
Mine arrived with the sound post rattling around inside the instrument. To get this correct cost more than the violin.
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes.We'll contact you soon.

September 20, 2023
Update to first review where my violin was delivered with the sound post rattling around inside... I was pleasantly surprised that the company replaced the instrument immediately with one that I have no complaints about.
Glarry GP Electric Bass Guitar w/20W Amplifier Black Blue Burlywood Red Sunset White Yellow
By m***n
August 21, 2023
The one star is me being generous. I ordered a blue guitar they sent me a black and white one it had scratches on it. It has obviously been used on top of that. They try to make it seem like it was my fault. Poor customer service have yet to speak to a live person. I hate intending on buying three at all they do not want to exchange and I'm just stuck with the black and white guitar when I ordered a blue one I will never purchase anything else from their company, nor will I, give them a good rev ...
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you soon.

Glarry 20W GB-20 Electric Bass Guitar Amplifier Natural Color
By T***h
August 02, 2023
Have to turn all knobs all the way up to even hear anything
Service Team:

We apologize for any inconvenience caused! Thank you for your support of the Glarry brand. We have forwarded your issue to our Research and Development Department and Quality Control Department, and we will strengthen our control over product quality and continuously improve our quality. We'll contact you soon.

Glarry Burning Fire 36inch Left Handed Electric Guitar Black
By J***y
July 22, 2023
Well, for starters, it could've been better, because it had some openly-born issues with the guitar itself, some of the frets didn't sound right at all when I would play those notes, and for some reason when I got it out of the package to try it out, I went to put the whammy bar in the whammy-insertion screw-in hole, but would nor go in all the way, so I can't/couldn't even use it in such as the state or condition it's in, and I notice it had some pieces of the paint chipped off of the wood on ...
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. Glarry

July 26, 2023
While it could've been better quality for the buy in it's present condition.
Glarry 36inch Burning Fire Style Electric Guitar w/ 20W Amplifier Red Black Sunset
By A***n
July 11, 2023
Well the amp and cord stopped working after a day waste of money and my time lol oh well
Service Team:

Thank you so much for your feedback. We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes.We'll contact you soon.Glarry

Glarry Brass Trumpet Bb with 7C Mouthpiece Black Silver Golden
By M***y
July 07, 2023
Package not delicered
Service Team:

Thanks so much for your feedback. We'll contact you soon. Glarry.

Glarry 30in GB Electric Bass Guitar Short Scale Burlywood Black Red
By J***n
June 27, 2023
I ordered a Glarry 30in GB Electric Bass Short Scale guitar. I was not happy with its condition. The neck is completely unfinished, raw wood. The wood is so rough that it makes the palm of my hand sore. The volume is extremely soft, even at wide open. The fit of the neck to the body is way off, extremely poor craftsmanship. I have asked for Glarry to remedy this situation, because I bought it, eager to start playing. Very unsatisfied.
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes.We'll contact you soon.Glarry

Glarry 170 Type Electric Guitar w/ 20W Amplifier Sunset White Black
By R***k
June 08, 2023
Both knobs are completely loose
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you ASAP.

June 29, 2023
Lynn was very professional about helping me with my problem. She provided compensation for getting my guitar fixed. I recommend people to buy these guitars, they are seriously awesome
Glarry Brass Trumpet Bb with 7C Mouthpiece Black Silver Golden
By C***E
June 03, 2023
The sound does not change when you press any of the valves/buttons. Only makes one sound no matter what you do.
Glarry Student E Flat Alto SAX Saxophone Gold Black
By K***h
May 17, 2023
Don't go off of looks.The sound is super bad would not recommend
Glarry Burning Fire Electric Bass Guitar HH Pickups w/20W Amplifier Sunset Burlywood White Black Red
By A***r
May 15, 2023
The bass showed up on time, but with several huge issues. Right away it needs a repair because the nut is cut too low under the E string so the low E rattles on the neck really really bad at the first fret when played open. The HH pickups are so weak that they barely register when plugged in DI through Reaper via Behringer UM2, which is not the case when I tested immediately after with another bass. Both volume knobs turn all the way around like the washers aren't tightened at all. So yeah, ...
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll Contact you ASAP. Glarry

May 22, 2023
Glarry management has reached out to me for a replacement. The system won't allow me to remove the original review or amend the satisfaction but I am absolutely satisfied with the resolution of this situation.
Glarry GST Electric Guitar White Red Blue Yellow Green Sunset Sky Blue Black
By C***w
April 20, 2023
I got a saxophone instead of the guitar I ordered.
Service Team:

We apologize for any inconvenience caused and thank you for supporting the Glarry. Our team is currently reviewing the status of your order and will respond to you within 24 hours. Please keep an eye on your email inbox for our update. For any further questions or concerns, please contact our customer service team at [email protected]. We are always here to assist you and appreciate your continued support. Glarry

Glarry GTL Maple Fingerboard Electric Guitar Transparent Yellow Green Black Blue Sunset
By J***o
April 10, 2023
Guitar strap pin fell out mid jam session, less than a month after I purchased it. Took extra special care of this new guitar too, never left the case unless it was being played or set up. Customer service gets a zero stars for trying to remedy the situation by telling me to GLUE it back in! Not acceptable. Apparently all Glarry guitar strap pins are the buyers issue and need to be glued in at the owner's expense, where is the quality control anymore!?
Service Team:

We apologize for any inconvenience and have escalated your issue to our R&D and QC departments. We're committed to improving our product quality and processes. We'll contact you soon.Glarry

April 15, 2023
After speaking with customer service, they helped resolve the issue. I would increase my rating to 5 stars if I could.
Glarry GEP-103 61-Key Portable Keyboard w/LCD Screen, Microphone
By B***n
April 09, 2023
I was looking for a keyboard with light-up keys and a good sound bank, but after placing my order, I realized that this product was not the best for those features. I tried to cancel my order, but it had already shipped. Overall, not a great experience.
Glarry Student E Flat Alto SAX Saxophone Gold Black
By O***n
April 09, 2023
This saxophone was a complete disappointment. It arrived with several scratches and dents, and the sound quality is terrible.
Glarry GIB Bass Guitar Full Size 6 String HH Pickup Burlywood Sunset Black
By A***s
April 07, 2023
Sent wrong bass. I ordered sunset and received burley wood
Service Team:

We apologize for any inconvenience caused and want to thank you for your support of the Glarry. We have reported your issue to our Logistics Department and are taking steps to ensure that such incidents do not happen again in the future. We'll contract you soon. Glarry

1 2 3 4 5 6 >