Home  >  Reviews  >  Guitars Reviews  >  Electric Guitars Reviews  >  Glarry GST Electric Guitar w/ 20W Amplifier Black Blue White Sunset Sky Blue Reviews
Reviews of Glarry GST Electric Guitar w/ 20W Amplifier Black Blue White Sunset Sky Blue
4.4 5 121

Customer Reviews(121)

by A***e


on June 06, 2021

It came broke maybe the shipping or the product it's self.

Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. Our Customer - Service will contact you soon. Glarry


by J***i


on April 10, 2021

I was very excited for this purchase. The guitar arrived and the disappointment.. was heavy. There's a constant buzzing on the lower strings and the low frets on the E string aren't even close for pitch. The image shows a gap of separation on the fingerboard from the body as well. I emailed customer service about a potential return and they said what came across as, here are instructions to fix it yourself because a return would be too costly. This is likely a one-off situation, so please don't ...

Service Team:

Thanks so much for your feedback.Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. Our Customer - Service will contact you soon. Glarry

on April 20, 2021

5* now for sure. Replacement guitar is on the way. Lin the manager was very respectful and helpful. If something is wrong they will fix it. Happy with my purchase!


by J***r


on February 18, 2021

How do I return it?

Service Team:

Our After-sale Service will Contact you ASAP. Glarry


by J***a


on February 17, 2021

My guitar came in a few days ago. I opened it and everything seemed fine. The guitar looked great and I was excited. But when I plugged the amp in and hooked the guitar to the amp, nothing worked. I turned both volume knobs up and there were still no sounds. I'm highly disappointed as I was actually really excited about this product. Support still has not gotten back with me into trying to resolve this issue.

Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry


by V***c


on December 17, 2020

I ordered it about three weeks ago and haven't gotten it.

Service Team:

I am so sorry for delay. Your order: Scheduled Delivery Friday 12/18/2020 Estimated Time by 9:00 P.M. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry


by A***s


on November 23, 2020

So far, I have a good review based on fast shipping. The guitar is a Christmas gift, so we haven't a chance to hear it. I did look in the box, and it looks really nice in color and condition.

Service Team:

Thank you for your feedback, hope will receive your update review sooner.Glarry


by S***e


on November 02, 2020

I have yet to receive this product yet (GST electric )

Service Team:

Hope you could receive it ASAP.If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry


by R***y


on September 06, 2020

I can't review something I haven't received yet

Service Team:

We are so sorry for that. Due to the spread of COVID-19, online shopping has risen dramatically. We are still committed to our same-day shipping guarantee, but the effects of COVID-19 are causing delays with order processing & transportation systems outside of our control. Thank you for your understanding.


by C***s


on March 16, 2019

I received my guitar with a crack in the body behind the heel joint. It will eventually break. I had high hopes of buying more instruments at a great price. The neck itself is nice just like an older strat. I can put up with a lot for this price. But not a crack in the body. Someone had to see the crack but sent it to me anyway. If your selling factory seconds we should know. Otherwise there is no quality control. I wouldn't spend my money again here. This is unacceptable.

1