&noscript=1"/>
Home  >  Reviews  >  Guitars Reviews  >  Electric Guitars Reviews
4.6 5 5180

Electric Guitars Reviews

4.6 out of 5


Glarry GTL Maple Fingerboard Electric Guitar Transparent Yellow Green Black Blue Sunset
By J***z
March 29, 2021
Not the one i ordered
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for GLARRY. We have already reflected your problem to our logistic department.Our Customer - Service will contact you soon.

March 31, 2021
Awesome customer service, 100+ Stars
Glarry GTL Semi-Hollow Electric Guitar HS Pickups F Hole Blue Burlywood Wine Red Transparent Yellow
By R***g
March 26, 2021
Dear Glarry, I received my Glarry GTL Semi-Hollow Electric Guitar yesterday. I was disappointed to find that the guitar had been damaged. Please see the photo for a the damage in the F hole. Thanks, Ron
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GTL Semi-Hollow Electric Guitar SS Pickups F Hole Black Blue Burlywood Orange Sunset
By K***y
March 09, 2021
Looks fairly good. But even after having a local shop try and set it up for me, the action is incredibly high to the point it makes playing very difficult. Also very difficult to get in touch with customer support. The provided customer support email doesn't work and 10+ phone calls with no answer from the customer support number.
Service Team:

We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. If you don't receive our reply, please check your spam folder. Glarry

March 12, 2021
Customer service quickly addressed the issue and issued a full refund.
Glarry GTL Semi-Hollow Electric Guitar HS Pickups F Hole Blue Burlywood Wine Red Transparent Yellow
By J***d
March 06, 2021
Same comment as the case. Shipped seperate, cracked all over. Id give a 0 for the satisfaction if it were possible.
Service Team:

We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GTL Semi-Hollow Electric Guitar HS Pickups F Hole Blue Burlywood Wine Red Transparent Yellow
By J***n
March 05, 2021
Shipped unplayable guitar 2 tuners didn't tune.Guitar was not new fine scratches EVERYWHERE.Neck had a ding in it . Electronics had been messed with ground wire cut and removed causing loud buzz.Too many issues to list all.This guitar had obviously changed hands several times.When contacting glarry was told to take a bunch of pictures and they would consider exchange.I don't jump through hoops to get service.At the end of the day I have been inconvenienced taking up my valuable time.They shouldn ...
Service Team:

We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GTL Semi-Hollow Electric Guitar HS Pickups F Hole Blue Burlywood Wine Red Transparent Yellow
By W***l
February 28, 2021
Upon initial inspection of the guitar when it arrived Friday, I found a large crack in the neck pocket. The guitar was shipped loosely packed in a flimsy single wedge shaped cardboard box. All the guitars I've received in the past have been double boxed to help protect from shipper handling. I immediately emailed Glarry to have the defective guitar returned and replaced. I haven't heard back at this point. Once this issue is resolved, I'll post an updated review.
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. If you don't receive our reply, please check your spam folder. Glarry

Glarry GTL Maple Fingerboard Electric Guitar Transparent Yellow Green Black Blue Sunset
By W***n
February 23, 2021
2 Giant cracks at the body. They wanted to fix it instead of the money back guarantee. Told them I want my money back. Buyer beware
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

March 02, 2021
Issue was resolved and much appreciated
Glarry GST Electric Guitar w/20W Amplifier Black Blue White Sunset Sky Blue
By J***a
February 17, 2021
My guitar came in a few days ago. I opened it and everything seemed fine. The guitar looked great and I was excited. But when I plugged the amp in and hooked the guitar to the amp, nothing worked. I turned both volume knobs up and there were still no sounds. I'm highly disappointed as I was actually really excited about this product. Support still has not gotten back with me into trying to resolve this issue.
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GST Electric Guitar White Red Blue Yellow Green Sunset Sky Blue Black
By E***d
January 11, 2021
Almost 2 weeks and I still haven't received the product. When i emailed them it took 2 days to tell me there is a delay. You are probably better off finding a pawn shop. Would not reccomend.
Service Team:

We are so sorry for the delay. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GTL Maple Fingerboard Electric Guitar Transparent Yellow Green Black Blue Sunset
By J***e
January 09, 2021
I had a GTL delivered to my house for an xmas present. When we opened it we found that both the volume and the tone knobs broken off. Upon hearing of the issue, the Glarry support team was very attentive and immediately sent me a replacement with all parts in tact and perfect working order. I was able to plug this one in and was amazed at the intonation and action right out of the box. I am very happy with the guitar and highly recommend it!
Service Team:

We are so sorry for the issues. Maybe the reply letter were in your spam folder, please chect it.If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you.Glarry

Glarry GTL Semi-Hollow Electric Guitar HS Pickups F Hole Blue Burlywood Wine Red Transparent Yellow
By C***k
January 15, 2021
MAJOR DAMAGE!!! Well, my guitar arrived today. --- I bought this for my daughter for Christmas. It arrived on the 29th. Not too upset about that because I ordered it on the 18th, knowing it could take up to 10 days for delivery. Well, being all excited when it arrived, when I saw the box, I was immediately concerned. When I opened it, my concerns came to reality. The body is crushed and it must be returned. Overall, the guitar looks good but I didn't do much more than open it, unpack it, ...
Service Team:

Thank you! Your voice really let us know where to start! Glarry.

Glarry GTL Maple Fingerboard Electric Guitar Transparent Yellow Green Black Blue Sunset
By J***n
December 23, 2020
I'm not a guitarist but this didn't look and feel like a new guitar. I bought it for someone and he checked it to make sure it was good. This is what he said. When the guitar was received the box was in shambles. It looked like the box had been crushed, fixed then re-taped and shipped out the door to me. The guitar itself was scratched and scuffed along the black and silver metal parts, as if someone already owned it, jammed with it then tossed it aside. Signs of a previous owner show deep embed ...
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for GLARRY. We have already reflected your problem to our logistic department. We will strengthen our packaging to avoid such damage. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. By the way, the guitars we shipped are all brand new. Glarry

Glarry GST Electric Guitar White Red Blue Yellow Green Sunset Sky Blue Black
By S***n
December 21, 2020
Horrible customer service. Runaround Reply with form letter. No clue of when guitar was shipped or where it is
Service Team:

We are so sorry for the day. Your order Departed FedEx location on Dec.18th.If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GTL Semi-Hollow Electric Guitar HS Pickups F Hole Blue Burlywood Wine Red Transparent Yellow
By T***n
January 04, 2021
We had some issues,customer service took care of it. Everything is good now. Thanks to Lin for taking care of this issue. Happy with the customer service. I like this semi hollow guitar. Very pretty guitar.
Glarry 36inch Burning Fire Style Electric Guitar White Black Red Sunset
By K***s
December 18, 2020
Cant review the guitar as I have not recieved it even though I ordered it 3 weeks ago. 3 emails and one response it is still delayed. Maybe now I'll get a response.
Service Team:

We are so sorry for delay. You will recive your order on Dec.18th, We appreciate your support for Glarry. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GST Electric Guitar White Red Blue Yellow Green Sunset Sky Blue Black
By J***s
December 27, 2020
Unplayable out of the box, Neck is back bowed, strings buzz, action has to be very high, bad frets, This is not a quality guitar, and not worth the money. Customer Service do not reply to e-mails, and Wendy from the company says they have replied, but its simply not true.. Feel like i have been ripped off as the guitar will cost the same as new price to get playable. I cant say if other Glarry guitars are this bad, but unless i get a resolution soon, I will be avoiding the brand and contacting ...
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry 36inch Burning Fire Style Electric Guitar White Black Red Sunset
By B***s
December 27, 2020
Where is my guitars still waitings still waiting still waiting
Service Team:

We are so sorry for delay. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you.Glarry

Glarry GST Electric Guitar w/20W Amplifier Black Blue White Sunset Sky Blue
By V***c
December 17, 2020
I ordered it about three weeks ago and haven't gotten it.
Service Team:

I am so sorry for delay. Your order: Scheduled Delivery Friday 12/18/2020 Estimated Time by 9:00 P.M. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry 36inch Burning Fire Style Electric Guitar White Black Red Sunset
By A***h
December 14, 2020
First guitar was a bit damaged was pretty bummed out but mr lin from customer service was great. very nice and helpful and is going to send out a new one
Glarry GTL Maple Fingerboard Electric Guitar Transparent Yellow Green Black Blue Sunset
By J***a
December 11, 2020
Damaged guitar
Service Team:

I'm really sorry, please check your email, we have provided you with a solution.

Glarry 36inch Burning Fire Style Electric Guitar White Black Red Sunset
By J***t
December 17, 2020
I'm waiting but 10/10 right now
Glarry GTL Maple Fingerboard Electric Guitar Transparent Yellow Green Black Blue Sunset
By P***h
December 07, 2020
I just received a guitar the other day and it did have a lot of issues with it it has a lot of scratches on it it's damaged the strings were broken I am very dissatisfied with it could you please send me another one preferably with no damage this time it would be nice thank you sincerely Paul Uwnawich
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glary

Glarry 36inch Burning Fire Style Electric Guitar White Black Red Sunset
By N***h
December 07, 2020
It was left on the ground and the box got wet..picked it up n the guitar fell out..
Service Team:

I am so sorry for that. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GTL Semi-Hollow Electric Guitar HS Pickups F Hole Blue Burlywood Wine Red Transparent Yellow
By f***e
November 28, 2020
Complete junk. Not a chance of this guitar playing properly. The neck pocket floor is at the wrong angle or I should say angles because it has multiple angles cut into it. It looks like every single pass of the machine was at a different angle then the others. This makes the neck impossible to shim. If they would have made all the cuts same as the deepest cut the neck angle would be 15 degrees LOL ! Sorry to break it to ya fellas but if you want to play guitar your gonna have to cough up some se ...
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GST Electric Guitar w/20W Amplifier Black Blue White Sunset Sky Blue
By A***s
November 23, 2020
So far, I have a good review based on fast shipping. The guitar is a Christmas gift, so we haven't a chance to hear it. I did look in the box, and it looks really nice in color and condition.
Service Team:

Thank you for your feedback, hope will receive your update review sooner.Glarry

Glarry GST Electric Guitar w/20W Amplifier Black Blue White Sunset Sky Blue
By S***e
November 02, 2020
I have yet to receive this product yet (GST electric )
Service Team:

Hope you could receive it ASAP.If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GST3 Electric Guitar Blue Sunset
By D***s
September 20, 2020
Had no output from pickups. And MAJOR ground issues. Been awaiting a reply from my email about how to get a new one. And I hope it's just a one off that I got. Hopefully Glarry staff gets back to me in a timely manner.
Service Team:

Sorry for the inconvenience caused to you! We appreciate your support for Glarry. We have already reflected your question to our development department and quality control department. We would censor more rigidly on our products and improve their quality. If you have other questions, please contact our customer support center [email protected], we will do everything we can to help you. Glarry

Glarry GST Electric Guitar w/20W Amplifier Black Blue White Sunset Sky Blue
By R***y
September 06, 2020
I can't review something I haven't received yet
Service Team:

We are so sorry for that. Due to the spread of COVID-19, online shopping has risen dramatically. We are still committed to our same-day shipping guarantee, but the effects of COVID-19 are causing delays with order processing & transportation systems outside of our control. Thank you for your understanding.

Glarry GST Maple Fingerboard Electric Guitar Black Red Blue Sunset
By G***r
July 25, 2020
Great Guitar! Unresponsive Customer Care. NO Expedited shipping I paid for! I would give 1/2 star due to no response about the missing amp that was bundled and shipping me and egg steamer with the amp Tracking number. 5 days and waiting for customer service to respond to my email about the amp see the attached picture of the sent email. If you want a better review I need: 1, a prompt response 2, an expedited delivery of the missing amp' 3, A refund of expidited shipping that did not happen. 4, ...
Service Team:

Dear customer, 1. AMP has been resent, you will receive the tracking number within 36 hours.2. We have upgraded the economic express Fedex Ground for you, and the actual free shipping is Fedex Smart Post. We ship normally within 24 hours, because you need to change the address, the order is delayed for 1 day, we are willing to refund 9.99. 3. Sorry, our system bug, your email was not pushed to our after-sales system, so it was not timely Reply.

Glarry GTL Maple Fingerboard Electric Guitar Transparent Yellow Green Black Blue Sunset
By j***s
July 19, 2020
Back in the day 35 odd years ago I had fair few guitars and amps and actually had a Fender Stratocaster. However things changed after marriage and children. In this period of my life at 58 I just have a classical acoustic. Cuting to the chase, I wanted an electric guitar to have a hobby and learn some music for enjoyment. I bought a second hand guitar but to be honest it was rubbish. I researched You Tube and internet looking for a budget guitar. There was some great reviews for Glarry music an ...
< 1 2 3 >